Перфектната видео реклама за онлайн магазин


Перфектната видео реклама за онлайн магазин
Текст, изображение и видео - трите най-често използвани съставки за маркетингова атака от един онлайн магазин. Всяка от тях е незаменима - текстът за търсещите машини, изображенията - за лоялните клиенти и видеото - за потенциалните клиенти. Създаването на видео съдържание не е лесна работа, но не е и трудна - просто има своите тънкости, с които трябва да сте наясно. А след като вече рекламни видеа, заснети с айфон, чупят рекорди по гледаемост, задачата изобщо няма да е  скъпа и трудна.

Нужно е да следвате няколко стъпки, за да получите перфектната видео реклама за вашия онлайн магазин:

- бъдете конкретни - показвайте примери. Демонстрирайте работата с вашия продукт в релани условия. Покажете на клиента начина, по който той ще си служи с продукта. Нека видеото има начало, среда и край - увод, изложение и заключение. Което ще рече, че видеото трябва да започне с проблем, който е типичен за вашата целева публика. Например ако продавате ръчноизработени бижута за жени, то проблемът на вашата целева публика би бил "С какво бижу да съчетая тоалета си?". Нека този проблем бъде предизвикателството пред героя в рекламата. Тук приключва и уводът.

С изложението тряба да покажете начина, по който продукта Ви решава проблема на героя. Например:  мъжът на героинята й показва сайтът на вашия онлайн магазин, тя поръчва перфектнтоо бижу, то пристига бързо и тя е доволна. Воала! Вече сте готови и за края на вашата реклама. В нея е добре да поместите рекламния си слоган и да призовете потребителите към действие със закачлива реплика от сорта на: Поръчайте сега!, Обадете се сега на ...!, Специална оферта само днес!. Изборът е голям и е изцяло ваш!



Коментари